קירוי פרגולות בטון

פרגולה נועדה להצללה, אך היא לא נועדה מטבעה לחסימת גשם או רוחות בעונת החורף. אך במידה ורוצים להפוך את הפרגולה למתחם מקורה שמתאים גם לשהייה בעונת החורף, ניתן לבצע פעולה מתאימה, של קירוי. מרבית הפרגולות המותקנות בימים אלה עשויות מאלומיניום, אך יש גם כאלה שבנויות מחומרים יצוקים כגון בטון. כפי שניתן לבצע קירוי לדגמים שעשויים מאלומיניום ניתן לבצע קירוי איכותי ומוקפד גם לדגמים שיצוקים מבטון רגיל או מבטון דקורטיבי. 

יש לכם פרגולה ואתם רוצים לשפר אותה תוך התאמה לכל עונה? חברת פרגולות התיכון המתמחה בהקמת פרגולות ופתרונות אלומיניום איכותיים, מבצעת גם תכנון וביצוע של קירוי, ברמה גבוהה ביותר. התהליך נעשה בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, פרטי או עסקי, עם זמינות מלאה, מחירים הוגנים ויחס אישי מא’ ועד ת’. 

איך ניתן לבצע קירוי פרגולות בטון
בטון הינו חומר עמיד וחזק ביותר. יחד עם זאת, פרגולה מטבעה איננה בנויה כך שהבטון יקיף את כולה כמו חדר רגיל. חדר יצוק מבטון הרי בעצם נוגד את הקונספט של פרגולה כמבנה פתוח, נעים, מסביר פנים. קירוי פרגולות בטון במיטבו נועד להפוך את המקום לאטום למים, למשך פרק זמן מסוים, כאשר עם בוא הקיץ מקפלים את הקירוי או גוללים אותו. חלק מפתרונות הקירוי מצוידים במנועים חשמליים או מנואלה, מה שמאפשר לקפל את הקירוי בצורה תכליתית, במהירות וללא שום מאמץ. לצורך הקירוי ניתן לעשות שימוש בחומרים מגוונים, לרבות סוככים, סנטף, סגירות חורף, ווילונות נגללים וכו’. הקירוי יכול להתבצע גם בעיצוב של תריסים, שניתן לשלוט בפתיחתם או סגירתם לפי הצורך. 

פרגולות התיכון – תכנון וביצוע קירוי איכותי
אם אתם יודעים בדיוק מה נחוץ לכם, תוכלו להזמין התקנה בהתאם. אך לרוב, נדרשת עבודה מקדימה. זאת אומרת שעל מנת להתאים את פתרונות הקירוי לפרגולה שלכם, חשוב כי איש המקצוע יגיע, יבחן את גודל הפרגולה, יתרשם מהסגנון העיצובי. אנו מקפידים בכל פרויקט קטן או גדול, על הבנת צרכי הלקוח והתאמה מלאה לצרכי מזמין העבודה. חשוב לנו כי תקבלו פתרון פרקטי שישמש אתכם היטב ולאורך זמן. עבודה מקצועית ואמינות גבוהה – זה הסטנדרט שלנו. גם לכם מגיע ליהנות ממחירים הוגנים ושירות, בדרך לקירוי הפרגולה היפה שלכם.

דילוג לתוכן