סוכך מסך נגד גשם

רוצים למנוע מהגשם להיכנס למרפסת או לחצר? זה הזמן להתקין סוכך!

סוכך מסך נגד גשם הוא הפתרון האידיאלי למרפסת או לחצר הבית שלכם. הסוכך מיוצר מחומרי גלם איכותיים וחזקים המאפשרים לו לעמוד בפגעי מזג אוויר קשים גם בימי החורף הסוערים ביותר. הסוכך יורד בקו ישר מקצה של פרגולה או מקיר חיצוני ואוטם בצורה מושלמת את אזור החלל הרצוי לכם. אנחנו בחברת פרגולות התיכון מתכננים ומתקינים סוככי מסך ברמה גבוהה מאוד המאפשרים לכם ליהנות מהמרפסת או מחצר הבית שלכם גם בימי החורף הגשומים ביותר. 

מה היתרונות בהתקנה של סוככי מסך לתקופת החורף?

סוככי המסך ניתנים לקיפול באמצעות מנגנון חשמלי או ידני על פי בחירתכם. בשונה מסוכך זרועות הנפתח החוצה, סוכך המסך נפתח כלפי מטה ומעניק יכולת איטום מקסימלית מפני הגשם והקור. אם אתם מתלבטים בין סוכך זרועות לבין סוככי מסך לחורף, אנחנו בחברת פרגולות התיכון ממליצים לכם לבחור בסוככי מסך המספקים את פתרון האיטום היעיל ביותר.

מה היא העלות של התקנת סוככי מסך לפרגולה?

אם יש לכם פרגולה במרפסת הבית או בחצר הבית, סוכך מסך הוא המתקן הטוב ביותר בשבילכם לתקופת החורף. סוכך מסך מאפשר לאטום את האזור מתחת לפרגולה בצורה מדויקת וכך למעשה ליצור מתחם סגור שניתן לחמם אותו באמצעות מזגן, תנור או מפזר חום. אנחנו בחברת פרגולות התיכון מציעים לכם את המחיר הטוב ביותר להתקנה של סוככי מסך העומדים בכל התקנות המחמירות ביותר. הצוות שלנו מביא אתו ניסיון של מעל ל-15 שנים והוא עובד ופועל על פי כללי בטיחות בכל התקנה על מנת לוודא שאתם מקבלים את הסוכך הבטיחותי ביותר עבורכם ועבור בני המשפחה הגרים בבית. המחירים שלנו מותאמים למידות המרפסת או קיר החצר שלכם ואנחנו נתאים אותם על פי תקציב מוגדר מראש בשקיפות מלאה.

חברת פרגולות התיכון מציעה – סוכך מסך נגד גשם

סוכך מסך נגד גשם מומלץ להתקין רק עם הטובים ביותר – צוות חברת פרגולות התיכון הכולל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. צרו אתנו קשר עכשיו דרך המייל או הטלפון ואנחנו נספק לכם מחיר משתלם במיוחד להתקנה של כל סוגי הסוככים לחורף. אם אתם מתלבטים לגבי סוג הסוכך המומלץ לכם, הצוות שלנו ישמח להעניק לכם הדרכה וייעוץ לבחירת הסוכך החדש שיעניק לכם חורף נעים וחמים גם במרפסת ובחצר הבית שלכם.

דילוג לתוכן