קירוי פרגולות אלומיניום

פרגולות מאלומיניום הן העמידות והטובות ביותר. יחד עם זאת, הן לא מבנה הרמטי וסגור מכל הכיוונים. אם רוצים להפוך אותן למותאמות לימות החורף או לימי גשם ורוח, ניתן לבצע פעולה של קירוי פרגולות אלומיניום. חשוב שלא תהיה טעות, גם פרגולות ללא קירוי לא ניזוקות מגשם או רוח ולא מחלידות. הן מהוות תוספת דקורטיבית ויעילה לגינה, למפרסת, לבית או לעסק. אך בזכות הקירוי הן הופכות ליותר רב שימושיות וניתן להשתמש בהן לאורך כל השנה. 

יש לכם פרגולה ואתם רוצים לשפר אותה באמצעות קירוי? קירוי פרגולות אלומיניום עם חברת פרגולות התיכון לאיכות ביצוע מוקפדת, לשביעות רצונכם המלאה. מתמחים בשירות אישי, התאמה אישית לצרכי כל הלקוח, מחירים הוגנים וביצוע מקצועי. 

באילו דרכים ניתן לבצע קירוי פרגולות אלומיניום
הקירוי יכול להתבצע בשיטות שונות. את הבחירה בשיטה הרצויה כדאי לתאם עם בעל המקצוע, כאשר מביאים בחשבון כמה דברים. למשל, התקציב שרוצים להשקיע. גודל הפרגולה והאסתטיקה המועדפת. רמת העמידות לקרינת השמש לאורך זמן וכמובן רמת ההגנה מגשם. אפשרויות מקובלות כוללות למשל סנטף, סוככי גלילה, סגירות חורף ועוד. 

סנטף זהו חומר חזק, עמיד בפני שבירה במידה טובה מאוד, עמיד לפגעי מזג האוויר, לא חוסם אור טבעי, מסנן UV. חומר זה נמצא מזה שנים בשימושים מגוונים כגון יצירת גגונים, קירוי מבני ציבור, בניית מסתורי כביסה, קירוי חניונים וכמובן, קירוי פרגולות. חומר זה מגיע בצורה גלית או במבנה דמוי כוורת. הסוג השני הוא משופר יותר, יוקרתי, עמיד וחזק באופן מיוחד. 

סוכך וסגירות חורף יכולים להתאים מאוד לקירוי פרגולות אלומיניום ויצירת איטום מפני גשמים ורוחות. סוככים יכולים להיות נגללים או מקובעים, מופעלים בצורה ידנית עם מנואלה או באמצעות מנוע חשמלי. קירוי בסגנון תריסים יכול להתאים במידה ונדרשת יכולת שליטה ברמת כניסת האור הטבעי. סוככי גלילה יכולים להתאים כפתרון דקורטיבי ורב שימושי, שניתן לגלול מעלה או מטה לפי הצורך, בהתאם למזג האוויר ולעונות השנה. 

פרגולות התיכון – כל מה שצריך לפרגולות ולקירוי
רוצים לדעת עוד על קירוי פרגולות אלומיניום? רוצים לקבל שירות אישי, ייעוץ אדיב, תכנון והקמה של פרגולה או שדרוג באמצעות קירוי, לפרגולה קיימת? פרגולות התיכון מבצעים פתרונות בהתאמה אישית ובמחירים נוחים.

דילוג לתוכן